Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Grand Finale


-Γιατί περνάς όλο το βράδυ, κάθε βράδυ, ξύπνιος και κοιμάσαι τη μέρα;
-Το βράδυ βρίσκεις κάτι που δε μπορείς να βρεις τη μέρα.
-Και τι είναι αυτό;
-Ησυχία!
-Ησυχία;
-Ναι. Αγαπάω την ησυχία.
...
-Πως το ξεκίνησες;
-Έχει σημασία;
-Για μένα έχει.
-Δε σου λέω, ντρέπομαι!
-Οι δυο μας είμαστε.
-Φοβάμαι.
-Τι φοβάσαι;
-Φοβάμαι ότι άμα σου πω, θα με κοιτάς όπως θέλω να με κοιτάς. Αλλά θα το κάνεις από υποχρέωση! Εσύ πως το ξεκίνησες;
-Όταν μου πεις, θα σου πω!
...
-Άντε επιτέλους να έρθει το καλοκαίρι.
-Έρθει, δεν έρθει... Ένα και το αυτό.
-Επειδή θα είσαι μόνος σου;
-Το λες με μια ευκολία.
-Θα ήθελα και εγώ για λίγο.
-Δεν είναι το ίδιο όταν το κάνεις από επιλογή. Δε θα το ευχόμουν ούτε στον εχθρό μου.
-Θα σε πάρω μια μέρα. Θα σε πω "Σήκω ντύσου, φεύγουμε!"
-Να το δω...
...
-Πιστεύεις;
-Τι;
-Γενικά στο θεό.
-Πιστεύω ότι βαρέθηκα να είμαι καλός για όλους!
...
-Πάμε να φύγουμε, κουράστηκα εδώ.
-Εγώ θα κάτσω.
-Γιατί;
-Για να σε δω να φεύγεις.
...
-Τελικά, θα με πεις πώς το ξεκίνησες;
-Κάπως έπρεπε να γεμίζω τον χρόνο μου.
-Λες ψέματα.
-Συγνώμη.
-Για πιο πράμα;
-Ποτέ μη πιστέψεις ο,τι και αν σου πω. Πιθανότατα να είναι ψέμα.
-Σταμάτα τις βλακείες.
...
-Τι θα κάνεις όταν μεγαλώσεις;
-Θα...
-Θα...;
-Δε ξέρω. Ξέρω αλλά δε μπορώ να σου πω.
-Γιατί;
-Δε ξέρω. Έχω θέματα εμπιστοσύνης!
-Βλακείες!
-Από τα εκατό πράγματα που θα κάνει ένας άνθρωπος τα ενενήντα εννιά δεν είναι από επιλογή.
-Που κολλάει αυτό;
-Δεν επέλεξα να μη μπορώ να σε εμπιστευτώ. Δε μπορώ να το ελέγξω.
-Πφφ.... Έτσι τυχαία το ξεκίνησα. Δοκίμασα μια φορά και κόλλησα.
-Και όταν έλεγα το πώς εννοούσα το γιατί!
-Μικρά βήματα κάθε φορά
-Μ'αρέσεις, έχεις τον τρόπο σου!
-Και εσύ τι έχεις;
-Τα προβλήματά μου.
-Όλοι λίγο πολύ.
...
-Χάθηκες.
-Εεε να μωρέ...
-Ξέρω ξέρω μη συνεχίζεις.
-Τι ξέρεις;
-Ξέρω ότι τα καλά πράγματα συμβαίνουν μια φορά. Και είμαι άτυχος που το πέτυχα τόσο μικρός και θα έχω μια μεγάλη ζωή να τυραννιέμαι για κάτι λιγότερο.
Θέλω ένα Γκραντ Φινάλε.
...
-Τι θέλεις πιο πολύ;
-Χα. Πέτυχες τζακ ποτ τώρα. Χτύπησες φλέβα.
-Θα πεις;
-Ε δε τα' παμε;
-Θύμισε μου;
-Ένα Γραντ Φινάλε.
...
-Σε βαρέθηκα.
-Δεν έπρεπε να το πεις δυνατά αυτό.
-Δε το είπα. Μόνος σου το κατάλαβες.
Είσαι αρκετά έξυπνος.
-Αρχίδια είμαι.
-Σε βαρέθηκα.
-Όλοι...
...